Szpinger Włodzimierz

Urodził się w Warszawie. Ukończył Akademię Sztuk Pięknych w Gdańsku w 1972 roku. W swoim dorobku artysta ma wiele wystaw zbiorowych i indywidualnych w galeriach i muzeach na kilku kontynentach. Jego malarstwo tworzy wiele prywatnych kolekcji. Sztuka Włodzimierza Szpingera mieści się w zakresie malarstwa sztalugowego, rysunku, grafiki, jak również akwareli i technik mieszanych. Podczas swych podróży artysta studiował klasyczne malarstwo holenderskie i włoskie, wykorzystuje zaobserwowane techniki w swoich dziełach olejnych, techniki sprawdzone i stosowane przez dawnych mistrzów w minionych wiekach. Jego twórczość słynie z baśniowej aury i groteskowych, fikcyjnych postaci. Włodzimierz Szpinger kreuje
na swoich obrazach oryginalny i zagadkowy świat. Jego prace doceniają zarówno dorośli, jak i dzieci, które budują wokół nich swoje własne ciekawe historie. Prace artysty były pokazywane w wielu muzeach i galeriach sztuki – m.in. w paryskim Centre Pompidou, w Rotterdamie, Dortmundzie, Bielefeld, Dusseldorfie, Gdańsku czy Warszawie.

Artysta miał dwie wystawy indywidualne w galerii Triada w Sopocie, w 1995 roku i w 2008.

Pieczyński Zbigniew

Urodzony 11.01.1970 roku w Mogilnie. Absolwent Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie. W 2000 roku uzyskał dyplom z malarstwa w pracowni prof. Walentego Wróblewskiego, wyróżniony nagrodą. Od 2001 roku jest członkiem Związku Polskich Artystów Plastyków. Ma w swoim dorobku dziewięć wystaw indywidualnych i ponad trzydzieści zbiorowych.
Współpracował przez kilka lat ze Stowarzyszeniem Jarocin XXI prowadząc warsztaty i plenery malarskie. Pracuje przede wszystkim w technice olejnej. Jego obrazy znajdują się w kolekcjach prywatnych i muzealnych w Polsce i za granicą.
Wystawy indywidualne:
1996 Galeria „ Mat Mart”- Lublin
1997 Galeria „Łazorek”- Kazimierz Dolny
1998 Galeria „Mat Mart”- Lublin
2007 Galeria „Brama” – Lublin
2011 Galeria „Przy Bramie”- Lublin
2014 Galeria „Witryna” – Lublin
2017 Muzeum – Zespół Zamkowy w Niedzicy
2017 Galeria „Wieża Sztuki” – Kielce
2018 Galeria „Bellotto” Warszawa
Wybrane wystawy zbiorowe:
1994,1995,1996,
1997,1998,1999 Galeria „Mat Mart”- Lublin
1998 Foyer Theaters – Delmenhorst-Niemcy
2000 Wydział Artystyczny UMCS – Lublin, „Dyplom 2000”
2001 Pałac Małachowskich – Nałęczów
2003 Galeria Stara BWA – Lublin,
„11 Wschodni Salon Sztuki”
2005 Muzeum Lubelskie na Zamku – Lublin, „Autograf 2005”
2006 Treviolo-Włochy
2007 „Alchemia”- Muzeum Czechowicza
w Lublinie
2007 Galeria „Przy Bramie Lublin
2008 Muzeum Lubelskie na Zamku – Lublin, „Autograf 2008”
2011 Galeria „Mit” Kazimierz Dolny
2015 20 Wschodni Salon Sztuki Lublin
2016 Muzeum Lubelskie na Zamku – Lublin
80-Lecie ZPAP Okręgu Lubelskiego –
2016 25 Festiwal Polskiego Malarstwa Współczesnego – Szczecin

Dzwonik Ula

Ula Dzwonik urodziła się w w 1973 r. w Zduńskiej Woli. Studiowała w ASP we Wrocławiu. W latach 1994-1998 studiowała na Akademii Sztuk Pięknych we Wrocławiu . Dyplom z wyróżnieniem otrzymała w pracowni malarstwa prof. Andrzeja Klimczaka-Dobrzanieckiego. Uprawia malarstwo i rysunek. Uczestniczyła w kilkudziesięciu wystawach zbiorowych w  kraju i za granicą. Autorka kilkunastu wystaw  indywidualnych. Laureatka GRAND PRIX Marszałka Województwa Podkarpackiego V Triennale Polskiego Malarstwa Współczesnego 2019 oraz Grand Prix Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego QUADROART 2016 /Międzynarodowe Biennale  Obrazu/; Laureatka nagrody Fundacji im. I.J. Paderewskiego w Krakowie i nagrody specjalnej Palm Art Awart w Lipsku. Jest obecna w  rankingu polskich artystów współczesnych KOMPAS SZTUKI /2008;2010;2012;2013/ współtworzonym przez kilkadziesiąt renomowanych galerii w Polsce, oraz w Art Compass 2015 opublikowanym przez Art Domain Whois Publisher /Niemcy/. Członek rady programowej Fundacji Promocji Sztuki ARTAFFERA. Jej prace znajdują się w galeriach, muzeach i zbiorach prywatnych w kraju i za granicą.

“Bohaterów obrazów Ula Dzwonik pozbawia w zasadzie rysów indywidualnych, są raczej symbolami ludzkiej egzystencji: nie mają imion, pozbawieni nazwisk, obdarzeni jedynie płcią i niekiedy społeczną przynależnością. Celową konstrukcją, ważnym zabiegiem intelektualnym jest “wypreparowanie” postaci z naturalnego środowiska. Dzięki temu bohaterowie istnieją w stanie “czystym”; bez pejzażu, sami ze sobą. Widzimy ich dokładniej – to Jedermani, podobni do siebie, my wszyscy i każdy z nas; malarska opowieść artystki przybiera więc postać paraboli. Odczytuję tę twórczość w kategoriach wyobcowania i samotności. Procesy alienacyjne akcentowane są formą licznych odwróceń ciał. Bohaterowie nie nawiązują ze sobą kontaktu, mówią z rożnych pozycji rożnymi językami, mówią “obok”. Snują pewnie rozmaite monologi, często milczą. W tym świecie nieosiągalna jest jedność myśli i uczuć. Podejmują próby porozumienia, ale nie umiem odczytać ich krzyku – czy jest zaczepny, prowokujący czy elegijny?” ( prof. Ewa Nowina-Sroczyńska, Uniwersytet Łódzki, fragment wstępu do katalogu wystawy “Druga sqóra”).

Lorek Maria

Maria Lorek- urodzona w 1988 roku w Krakowie. Studiowała na Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie na
Wydziale Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki. Dyplom magisterski otrzymała na Wydziale
Konserwacji i Restauracji Dzieł Sztuki na Technische Universität w Monachium. Ma na swoim koncie
kilkanaście wystaw malarskich w Polsce i Włoszech. Uprawia malarstwo olejne inspirowane Starymi
Mistrzami.

Olszewski Mieczysław MIETO

Artysta malarz, profesor (sztuki plastyczne), urodzony w 1945 w Ostrołęce.
Studia: Wydział Malarstwa PWSSP w Gdańsku (1963–1969), w pracowniach profesora Kazimierza Śramkiewicza (rysunek) oraz profesora Stanisława Teisseyre’a i profesora Jacka Żuławskiego (malarstwo).
W latach 1971–74 asystent, 1974–79 st. asystent, 1979–86 adiunkt, 1986–93 docent, 1993–96 profesor nadzwyczajny, w 1996 roku uzyskał tytuł profesora zwyczajnego; od 1989 kierownik katedry malarstwa, 2003 – ekspert akredytacyjnej komisji szkół artystycznych, 2005 – ekspert ministra edukacji i sportu dla kierunku „malarstwo”. Od roku 1996 prowadził dyplomową pracownię malarstwa. Uprawia malarstwo sztalugowe i monumentalne, ilustrację książkową, rysunek prasowy, rzeźbę z przedmiotów gotowych.
Malarstwo sztalugowe: od 1969 roku cykl kilkuset obrazów Akt.
Malarstwo monumentalne: kilkadziesiąt realizacji – freski, sgrafitta, murale, mozaiki (m.in. Dworzec Morski w Gdyni, Polmozbyt w Gdańsku, kawiarnia „Kamena” w Gdańsku, restauracje „Podmiejska”, „Myśliwska” i „Delfin” w Gdyni.
Rysunek prasowy – od 1970 roku współpraca redakcyjna ze „Szpilkami”, „Kameną”, „Kulturą i ty”, „Pardonem”, od 2001 – z „Głosem Wybrzeża”.
Ilustracje książkowe – kilkaset ilustracji w książkach: Dzika mrówka , Wronie oko , Leśny goniec , Fort nad Athabaską , Przygody dzielnego ma rynarza , Nieprzyjemne prawdy , Moda na nostalgię , Trwać poza rajem . Projekty gobelinów dla Filharmonii Pomorskiej w Bydgoszczy (1978–1985): projekty i nadzór autorski trzech gobelinów: Ad matrem (400 × 250 cm) oraz Ad martem (200 × 125 cm), na prywatne zamówienie Mikołaja Góreckiego, Mare Nostrum (350 × 250 cm), Lapidarium (300 × 150 cm). Ponadto projekty plakatów i innych druków ulotnych oraz scenografii.
Prace w kolekcjach prywatnych w kraju i zagranicą – w Muzeum Narodowym w Gdańsku, Muzeum Narodowym w Szczecinie, Muzeum Okręgowym w Toruniu, Muzeum Kartofla w Monachium, Muzeum Karykatury w Warszawie, a także w Gabrowie, Amsterdamie, Skopje.

Szpyt Janusz

Janusz Szpyt urodził się 1960 r. w Lubaczowie, gdzie mieszka i tworzy. Studiował na Wydziale Grafiki w Katowicach Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie w pracowni prof. Jerzego Dudy-Gracza, a następnie na Wydziale Malarstwa ASP w Krakowie w pracowni prof. Włodzimierza Buczka. W 1983 roku współtworzy z Piotrem Naliwajko i Leszkiem Żegalskim Grupę Trzech, zwaną też “Tercetem Nadętym”. “Całkiem Nowi Dzicy Dadaiści” – tak siebie przewrotnie nazwali – w wydanym przez siebie piśmie Bengal wydali manifest, w którym nawoływali do prawdy w sztuce związanej z jakością formy, kolorem i warsztatem, przeciwstawiając się szeroko panującej tandecie malarskiej i medialnej. “Chcemy, by malarstwo w możliwie najbardziej indywidualny sposób wyrażało ducha naszych czasów, by było humanistycznym protestem myślących ludzi przeciwko wszelkim przejawom zła, stanowiło kontynuację tradycji naszych społeczeństw. Chcemy to wyrażać malarstwem opartym na jedności kompozycji, rysunku i barwy, jednym słowem MALARSTWEM DOSKONAŁYM z perfekcyjną znajomością warsztatu […]” Licznym wystawom organizowanym w kraju i za granicą przez Grupę towarzyszył ferment artystyczny znajdujący odzwierciedlenie w prasie radiu i telewizji.
Twórczość Janusza Szpyta mieszcząca się w konwencji malarstwa realistycznego można podzielić na kilka wątków tematycznych. Jego wstrząsająca relacja malarska z domów obłąkanych, szpitali psychiatrycznych ukazuje ludzi zmęczonych do ostateczności dźwiganiem życia. Artysta broni dramatycznie tego, co stanowi istotę ludzkości – godności osobistej człowieka “Boże Narodzenie w Zakładzie Psychiatrycznym” (plandeka, 290 x 340 cm, 1988 r.). Wątek sakralny aktualizuje prawdy wiary ukazując to, co ponad czasowe i uniwersale w rzeczywistości człowieka – cykl współczesnych ukrzyżowań “Ukrzyżowanie” (plandeka, 210 x 260cm, 1989 r.), “Ofiara Izaaka” (olej na płótnie, 110 x 90cm, 1989 r.). W Jego surrealistycznych obrazach człowiek w dalszym ciągu stanowi główny motyw. Orwellowski klimat tych prac ukazuje ucisk i zniewolenie indywidualności przez totalitarny system, są emanacją rzeczywistości stanu wojennego – cykl latających pieców “Szwagier” (olej na desce, 120 x 100cm, 1988 r.). Konsekwencją tych doświadczeń malarskich i życiowych była próba ironicznego spojrzenia na tragikomiczną egzystencję człowieka i jego problemy. Ten rodzaj publicystyki malarskiej jest pełen dystansu i samokrytycyzmu do tego, co wydaje się nam ważne “Syzyf” (olej na płótnie, 120 x 100cm, 1996 r.), “Droga do Unii” (olej na płótnie, 120 x 100cm, 2004 r.). Jakby z potrzeby równowagi artysta równolegle poszukuje klasycznie pojmowanego piękna w portretach rodzinnych – “Dzieciństwo” (olej na desce, 55 x 46cm, 2008 r.), pejzażach – “Roztocze” (olej na płótnie, 30 x 40cm, 2009 r.), aktach – “Czytająca” (olej na płótnie, 69 x 86cm, 2011 r.) i kwiatach – “Bzy” (olej na płótnie, 70 x 50cm, 2010 r.). Istotną częścią Jego twórczości stanowi monumentalne malarstwo sakralne – polichromia w Kościele Św. Stanisława w Lubaczowie.
Janusz Szpyt doskonale odzwierciedla rzeczywistość za pomocą sztuki, tworzy doskonałą dokumentację losu ludzkiego. Artysta ma gruntownie opanowany warsztat, ze swobodą posługuje się formą i kolorem, po mistrzowsku operuje światłem, pędzel prowadzi z wirtuozerią. Artysta wystawia swe prace na zbiorowych i indywidualnych prezentacjach sztuki w kraju i za granicą.

Jankowski Iwona

Moje „Cętkowane Konie” („Mottled Horses”} – seria obrazów koni rozpoczęła się w roku 2002-3 w moim nowym stylu „Cętkowane”, który łączy abstrakcję i ekspresjonizm z odrobiną realizmu. Temat tworzony jest na kolorowym, abstrakcyjnym tle, aby wyrazić uczucia, często pokazywane z bliska, ze zwróceniem szczególnej uwagi na oczy i skupieniu się na określonych nastrojach i kompozycji. Często z drugorzędnym przebijającym obrazem drugiej postaci, aby pokazać ruch lub określić scenę.

Na swoich obrazach nie zamierzam powielać fotorealistycznych obiektów, ale chcę uchwycić najwyższą wyjątkowość życia. Ilustrując moje tematy, często nie zwracam uwagi na dokładne kształty, faktury lub rzeczywiste kolory i kładę nacisk tylko na mały fragment, czasem bardzo drobny szczegół, aby insynuować pomysł. Takie podejście prowadzi mnie do skoncentrowania się na tym, co czuję, a nie na tym, co widzę lub wiem na dany temat. Moja sztuka to tylko sugestia tematu, resztę pozostawiam wyobraźni mojego widza, aby stworzył w swych oczach niepowtarzalny obraz.

• Członek American Academy of Equine Art (AAEA)

• Członek stowarzyszony Artystek Zachodu (WAOW)

• Członek stowarzyszony American Women Artists (AWA)

• Amerykańskie Towarzystwo Impresjonistyczne (AIS)

Wybrane zbiory muzealne i nagrody:

2019 – 1 miejsce – Washington Thoroughbred Foundation Equine Art at the Emerald Downs.

2019 – 2 miejsce – Swan Day 2019 G. Lee Gallery, Galveston, TX

2018 – Wyróżnienie Rocky Mountain Horse Expo,

2017 – 2 miejsce Western States Horse Expo w Sacramento w Kalifornii

2017 – Galeria Art Miration, Certyfikat Uznania Finalisty

2016 – wyróżniony Artysta w AQHA Museum and Hall of Fame

2015 – 1 miejsce – „Your Big Talent. Jedna mała przestrzeń ”- Professional Artist Magazine,

2015 – Andalusian Magazine – finalista konkursu plastycznego IALHA 2015

2015 – Wyróżnienie Honorowe Muzeum Sztuki Gadsden

2015 – 2 miejsce Rocky Mountain Horse Expo

2015 – Stała kolekcja The Woodlands High School Art Trust,

2014 – American Academy of Equine – Contemporary Arts Award – Honorable Mention,

2014 – Texas Artists Museum, Port Arthur, TX – dwie prace w stałej kolekcji,

2014 – National Gallery of Armenia w Erewaniu – Stała kolekcja,

2014 – 2 miejsce – Rocky Mountain Horse Expo- Denver, CO,

2012 – 1 miejsce (The Best of Show) JoMar Vision Art Excellence 2012, Houston, TX,

2011 – 1 miejsce (The Best of Show) JoMar Vision Art Excellence 2011, Houston, TX,

2011 – Konkurs plastyczny Horses in Art Magazine – III miejsce,

2011 – 1 miejsce – Art Exhibition & Fundraiser – Galveston Island Humane Society, Galveston, TX,

2011 – Ambasada RP, Hawana Kuba – Stała kolekcja,

2008 – wrzesień – TV1 Łódź – warsztaty galeryjne z dziećmi i wywiad telewizyjny,

2007 – Saatchi – Virtual Competition, Londyn, Wielka Brytania Show – wybrana do „50 Favorite Arts”.

 

Pudlis Bogucka Ewa

Ewa Bogucka Pudlis urodziła się w 1960 r. w Pułtusku. Ukończyła Liceum Plastyczne w Gdyni Orłowie. Jest absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku i stypendystką Ministra Kultury i Sztuki. Dyplom z malarstwa uzyskała w pracowni Kazimierza Śramkiewicza w marcu 1986r.

Po studiach uprawia głównie malarstwo olejne i ilustrację, które prezentowała na wystawach indywidualnych i zbiorowych. Współpracuje z wydawnictwami gdańskimi i warszawskimi, dla których zilustrowała wiele pozycji reprezentujących najróżniejsze gatunki literackie. Od bajek i literatury młodzieżowej przez romanse aż do klasyki: Czerwonego Kapturka, Białego Kła, Trzech Muszkieterów, Angielską Niewolnicą, Faraona i kilkadziesiąt innych tytułów.

Prace artystki znajdują się w zbiorach prywatnych w Polsce i zagranicą, m.in. w Austrii, Czechach, Niemczech, Szwecji, Holandii,na Białorusi, Turcji, Ghanie.

Jej malarstwo jest zderzeniem zwyczajnych sytuacji z pierwiastkiem niesamowitości, który nadaje im nowy kontekst. Posługuje się w tym celu paradoksem ubranym w materię malarską, charakterystyczną tylko dla autorki. Rozproszona plama barwna miesza się tu z wrażliwością i dbałością o detal. Malarstwo Ewy Boguckiej Pudlis jest opowiadaniem niejednoznacznych historii.

Baltyzar Agata

Ukończyła z wyróżnieniem Państwowe Liceum Sztuk Plastycznych w Jarosławiu.
Dyplom z wyróżnieniem uzyskała w 2006 roku w Pracowni Malarstwa Prof. Adama Wsiołkowskiego Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. W 2007 roku otrzymała Stypendium dla młodych twórców Prezydenta Miasta Krakowa. Jest członkiem ZPAP Okręgu Krakowskiego. W latach 2009-2011 pełniła funkcję asystenta w Zakładzie Malarstwa i Wydziału Artystycznego UMCS w Lublinie. Uprawia malarstwo olejne i akrylowe. Współpracuję z londyńską Saatchi Art.

Wystawy indywidualne:
2019 Wystawa Malarstwa, W moim ogrodzie, Galeria Domu Polonii, Kraków
2016 Wystawa malarstwa, Pod światło, Państwowa Galeria Sztuki Współczesnej, Przemyśl
2010 Wystawa malarstwa, Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów, Gorlice
Wystawa malarstwa, Galeria ZPAP “Pod Podłogą”, Lublin
Wystawa malarstwa, Galeria Miejskiego Ośrodka Kultury, Dębica
2008 Wystawa malarstwa, Zaklęci wędrowcy, Kraków
2007 Wystawa malarstwa, Państwowa Galeria Sztuki Współczesnej, Przemyśl
2005 Wystawa malarstwa, Galeria Politechniki Krakowskiej Gil, Kraków.
Udział w wybranych wystawach zbiorowych:
2019 Salon Bożonarodzeniowy ZPAP, Pałac Sztuki, Kraków
2018 Salon Bożonarodzeniowy ZPAP, Pałac Sztuki, Kraków
2014 Life Aquatic Collection, Saatchi On-Line Gallery London/New York
2013 From Water Borns the Soul, Ancient Palaces, Camaver Kunsthaus, PallazzoGallio, Gravedona-Como Lake, Italy
2013 DAY DREAMS, Art in Mind, Brick Lane Gallery, London
2012 Art Kudos (Artshow), The 2012 International Art Kudos Competition,
2011 Salon 100-lecia ZPAP Okręgu Krakowskiego, Pałac Sztuki, Kraków i inne.

Nagrody:
2012 The 2012 International Art Kudos competition, wyróżnienie
2008 I Ogólnopolski konkurs “Obrazy muzyką malowane”, nominacja do nagrody
2007 Stypendium Twórcze Prezydenta Miasta Krakowa
2007 Fundacja im. Franciszki Eibisch w Warszawie, wyróżnienie honorowe

Karpowicz-Westner Anna

Urodzona w 1951 r w Krakowie. Ukończyła studia na wydziale Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Krakowie. Uzyskała dyplom z wyróżnieniem w pracowni prof. Jana Szancenbacha w 1978 r. Brała udział w kilkudziesięciu wystawach zbiorowych, m.in. w warszawskiej „Zachęcie”, Grand Palais w Paryżu, Kunsthalle w Norymberdze, Euro-Galleri w Göteborgu, Towo Art Center w Tokyo, Maison de la Culture w Bourgers, The Polish Museum of America w Chicago i Inter Art Galerie Reich w Kolonii. Miała wystawy indywidualne w Warszawie, Krakowie, Frankfurcie nad Menem, Luksemburgu i Kolonii. Jej prace znajdują się w kolekcjach Muzeum Narodowego w Krakowie, Deutches-Polen Institut w Darmstadt, The Polish Museum of America w Chicago.

Wystawy indywidualne:

  • 1984 · Galeria Akademii Sztuk Pięknych, Kraków
  • 1985 · Galeria Floriańska 37, Kraków
  • 1986 · Galeria WSP, Zielona Góra
  • 1988 · Galerie im Kulturcafe, Darmstadt
  • 1989 · Foyergalerie Staadstheater, Darmstadt
  • 1990 · Galerie im Buchladen Ypsilon, Frankfurt/Main
  • 1991 · Land in Sicht Galerie Buchladen, Frankfurt/Main
  • 1991 · Kellergalerie im Schloss, Darmstadt
  • 1992 · Galeria Piano Nobile, Kraków
  • 1993 · Museum Haus Ludwig, Saarlouis /A.Karpowicz&S.Karpowicz/
  • 1993 · Galerie im Buchladen Ypsilon, Frankfurt/Main
  • 1994 · Galerie Kappler, Darmstadt
  • 1995 · Galeria Piano Nobile, Kraków
  • 1995 · Landesvertretung Brandenburg, Bonn
  • 1995 · Galerie im Buchladen Ypsilon, Frankfurt/Main
  • 1996 · Galeria Sztuki Katarzyny Napiórkowskiej, Warszawa
  • 1997 · Galeria Dominika Rostworowskiego, Kraków
  • 1997 · Galerie im Buchladen Ypsilon, Frankfurt/Main
  • 1998 · Kunstwerker Susanne Carl, Saarlouis
  • 1998 · Galeria Dominika Rostworowskiego, Kraków
  • 1998 · Galerie im Buchladen Ypsilon, Frankfurt/Main
  • 1999 · Galeria Sztuki Katarzyny Napiórkowskiej, Warszawa
  • 2002 · Galeria Dominika Rostworowskiego, Kraków
  • 2003 · Galeria Sztuki Katarzyny Napiórkowskiej, Warszawa
  • 2003 · Galerie im Buchladen Ypsilon, Frankfurt/Main
  • 2004 · Galeria Kersten, Kraków
  • 2005 · Kunstwerker Susanne Carl, Saarlouis
  • 2006 · Galeria Sztuki Katarzyny Napiórkowskiej, Warszawa
  • 2007 · Galeria Raven, Kraków
  • 2010 · Artium Art Gallery, Luksemburg
  • 2011 · Galeria 2 Światy, Kraków
  • 2011 · Inter Art Galerie Reich, Kolonia
  • 2012 · Galerie im Buchladen Ypsilon, Frankfurt/Main
  • 2015 · Galeria Raven, Kraków – „Podążając za światłem”
  • 2017 · Galeria Platon, Wrocław – „Zmienność obłoków”

Ważniejsze wystawy zbiorowe:

  • 1979 · „Dyplom 1978”, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa
  • 1979 · „Le Salon 1979 Racines”, Grand Palais – Paryż
  • 1979 · „Absolwenci II”, Galeria BWA, Kraków
  • 1980 · „V. Biennale des Beaux Arts”, Centre Robert Lavergne, Asniere-sur-Seine
  • 1981 · „Absolwenci – nie w BWA”, Galeria Pryzmat, Kraków
  • 1982 · „Il Convergence Jeune Expression”, Grand Palais, Paryż
  • 1982 · „Die Kunst in Krakau”, Kunsthalle, Norymberga
  • 1985 · „Pokonkursowa wystawa im. J. Spychalskiego”, Galeria BWA, Poznan, Olsztyn
  • 1987 · „Ateliereinblicke”, Kunsthalle, Norymberga
  • 1988 · „Szancenbach i uczniowie”, Galeria BWA, Kraków, Toruń, Sopot, Wrocław
  • 1989 · „The nude in Painting”, Euro-Galleri, Göteborg
  • 1989 · „Contemporary Painting in Eastern Europe”, Towo Art Center, Tokyo
  • 1992 · „Szancenbach i uczniowie”, Zachęta Narodowa Galeria Sztuki, Warszawa
  • 1992 · „Jubileuszowy Salon Malarstwa”, Galeria BWA, Kraków
  • 1993 · „Peinters et Graveurs de Cracovie”, Maison de la Culture, Bourgers
  • 1994 · „Galicyjskie sentymenty”, ZPAP, Galeria Sukiennice, Kraków
  • 1994 · „Three Artists from Cracow”, The Polish Museum of America, Chicago
  • 1997 · „Begegnungen an der Grenze”, Europaischer Kulturpark, Bliesbruck-Reinheim
  • 2009 · „Polnischer Herbst”, Inter Art Galerie Reich, Kolonia
  • 2010 · „Winterausstellung”, Inter Art Galerie Reich, Kolonia
  • 2011 · „100 lat ZPAP Kraków”, Pałac Sztuki, Kraków
  • 2012 · „Podróżowanie”, Galeria Panorama, Tomaszowice
  • 2014 · „4 x Karpowicz”, Galeria Raven, Kraków
  • 2015 · „8 Kobiet”, Galeria Konduktorownia, Częstochowa
  • 2015 · „Muzyczność Sztuki”, Galeria Panorama, Tomaszowice
Galeria Triada

Galeria Triada